Google Ads Reklam Verme

Google Ads Reklam Verme
Google Ads, online reklamlar vererek her yerde reklamınızın yayınlanmasını sağlayan bir hizmettir. Google’ın tasarladığı bu uygulama sayesinde Google’ın bağlantılı olduğu tüm platformlarda reklamlar yayınlanmaktadır. Böylece daha hızlı bir şekilde hedef kitleye reklam kampanyanız ulaşmış olur. Google ads reklam verme, satışları ve trafiği yükseltmek için kullanılır. Ayrıca marka bilinirliği için de katkısı büyüktür. 
Dijital reklamcılık günümüzde yaygın olarak kullanılmaktadır. Online reklamlar, Google’ın sunduğu ayrıcalıklar sayesinde ürün ve hizmet tanıtımlarında hızlı sonuç alınmasını sağlar. Google Ads’i amatör olarak kullanmak kolay olmayabilir. Ancak profesyonel bir şekilde google ads reklam yönetimi hizmeti aldığınızda kısa zamanda güzel sonuçlar almaya başlarsınız.
Google Ads İle Nasıl Kampanya Yönetilir?
Hedef kitlenize göre kampanyayı optimize etmek için öncelikle Google Ads hesabı açmalısınız. Google hesabınızla giriş yaparak kampanya yönetmeye başlayabilirsiniz. Reklamları yönetirken kısa ve uzun vadeli hedefler belirlemek önemlidir. Örnek vermek gerekirse, kısa vadede daha fazla web site ziyaretine odaklanmak, uzun vadede satış artırmak gibi gerçekçi hedefler koyabilirsiniz.
Google ads reklam yönetimi yaparken bilinmesi gerekenlerden biri de bütçe belirlemektir. Günlük olarak reklama ne kadar harcayabilirsiniz bu sorunun cevabı önemlidir. Reklam kampanyanızın daha geniş kitlelere ulaşması bütçeye de bağlıdır. Bunun yanı sıra hedef kitlenin doğru bir şekilde belirtilmesi gerekir. Coğrafi hedefleme yapılıyorsa reklamın hangi bölgelerde görüleceğini seçmek şarttır. Ayrıca ürünün ya da hizmetin satışı demografik özelliklere göre de farklılık göstermektedir. Hedefleme yaparken bu özellikler de atlanmamalıdır.

Google Ads Reklam Danışmanlığı
Google Ads reklam danışmanlığı bu alanda tecrübe sahibi kişiler tarafından yapılır. Çünkü reklamı yönetmek, hazırlamaktan zordur. Reklam yayına alındıktan sonraki süreç de takip edilmelidir. Performans analizi yapılmalı, tıklama oranı, dönüşüm oranı ve buna bağlı olarak harcanan bütçe gözden geçirilmelidir. Reklam danışmanları performans analizinden sonra gerekirse performansı artırmak için farklı stratejiler düşünmektedir. Çünkü reklam bir bütündür. Sadece hedef kitleyi analiz etmek ve ona uygun reklam hazırlamak yeterli değildir. Google algoritmasını güncelledikçe reklamların düzeni bozulabilir. Bunu yeniden düzenlemek ise reklam danışmanlarının uzmanlık alanıdır.
Eğer markanız için dijitalde büyük bir adım atmak isterseniz Google Ads danışmanlığı hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Eğer ofisiniz İstanbul’da bulunuyorsa hiçbir ücret talep etmeden sizi ziyaret ederek detaylar hakkında bilgi verebiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sohbet Edin
1
Merhabalar,
Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Call Now Button